Ingenting är så enkelt som man vill att de ska va.

Tänk hur lätt de e att krossa någon? Inte på utsidan men på insidan, de kan gå på en minut. Skulle aldrig kunna leva med mig själv om jag hade gjort någon riktigt illa på de sättet, men vissa tar det tydligen med en liten klackspark och bara går vidare utan något som helst dåligt samvete.

Dehär kommer inte betyda något för i princip någon men jag har min blogg för att skriva lite vad som helst.
Det som stör mig mest med allt är att jag visade saker som jag annars har så svårt för att visa, du fick mig att lita på dig men allt var lögn, allt handlade om det, Lögn efter lögn utan att jag visste det. Kan fortfarande stå med hakan i backen och undra hur fan ja kunde va så blåst och lättlurad, att jag inte misstänkte något på så länge. Du måste ha övat på att vara ett jävla skit svin väldigt länge eller så är det medfött, tycker i alla fall att efter såhär mycket borde man inte orka leva med sig själv, men du är beviset på att det faktiskt går.

Önskar att man kunde skriva ett skrik fullt av ilska på en blogg men det går inte, tycker synd om den som får ut för all min jävla frustration och ilska som finns inuti mig, kanske skulle skaffa mig en slag påse eller dra och slå ihjäl någon som ändå förtjänar det.
Tror de räcker här, blir äcklad arg ledsen besviken och alla känslor som bara går att blanda ihop i en skalle på samma gång när jag tänker på dig och på allt du gjort. Förbannade jävla gris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0