There is a skeleton somewhere in me.

Måste få säga att det är jätte skönt att träffa och umgås med mina ärtor igen, träffas ju i princip aldrig längre men när vi väl ses är ingenting förändrad och det är jag så glad över!
Det är precis så det ska vara med äkta vänner, glad tjejiiis.

Har suttit barnvakt idag med Sanella jacko och joyo, de va mysigt men insåg också att än så länge ska jag inte ha några barn ;-)
Kom hem för inte så längesen så nu ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig, känns som att jag kommer kunna somna idag, men ska inte hoppas för mycket.. Ska skaffa mig ett litet skåp som jag kan lägga hjärnan i på nätterna så att den slipper gå på högvarv hela tiden om samma saker om och om igen.


Kommentarer
Postat av: jacquline

<3

2012-12-21 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0