OFF

just nu önskar jag verkligen att jag hade en on/off knapp. skulle trycka på off och inte trycka på den knappen på väldigt länge igen. orkar verkligen inte någonting just nu, vill vara off helt enkelt.
vet att jag är skit deppig och tråkig i bloggen just nu men med tanke på att det inte är så många som läser så är det väll inte så många som stör sig. Har världens dåligaste period, allt går emot mig känns det som även fast det inte har hänt något speciellt, det är bara som jag tror. hoppas jag.
nu ska jag snart gå upp och duscha sen sova, risk ettan imorgon hela dagen och det ser jag verkligen inte fram emot. rethosta och kramp i halsen för att hostan inte slutar, kommer avlida. 
gammal bild, ungefär sådär känner jag mig just precis nu. saknar att vara blond igen faktiskt..

Kommentarer
Postat av: lill-hasse

loooooove u! <3

2011-09-28 @ 09:30:00
Postat av: emeli

love u 2! <3

2011-09-28 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0