Never chase anyone. A person who appreciates you will walk with you.

hej på er!
är hos pappa och sitter och kollar på någon jävla cykeltävling skit på tven. inte jag som har valt kanal i alla fall! uschaaa
idag har jag varit i skolan, vi hade skogsorientering. jag, bea och joel gick tillsammans, bea ville inte gå mer så hon la sig mitt i vägen och vägrade gå. när vi kom iväg igen så skulle vi in i skogen och då var den 4:dje kontrollen i något jävla blött träsk och jag hade nike skor som inte sitter så hårt på fötterna om man säger så... sprang av mig båda skorna som sjönk rätt gött och mina fötter blev dyngblöta och till råga på allt höll jag på att kissa på mig när jag stog där i träsket utan skor. kunde inte röra mig en cm!
sista orienteringen jag gör i mitt liv i alla fall!
har fått väldigt goda nyheter idag också! har med hjälp av en vän fixat en lägenhet :-D vet inte riktigt när jag och älskling kan flytta in eftersom personen som har lägenheten nu letar efter en större, men förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge! ;-D
orkar inte skriva mer nu, tänkte gå upp och bädda ner mig och kolla på Harry Potter för ovanlighetens skull, eller?...
och ja, mitt hår står åt alla jävla håll :-) godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0