marten och marten

längesen jag orkade slänga upp ett inlägg här men nu ska jag försöka, känner ingen ork med tanke på att jag är dödstrött och bakis.
som dom flesta kanske vet så har det varit säffle marten den här helgen, i fredags var jag ute med tjejerna, sjukt längesen jag var ute med allihopa samtidigt! hade roligt men det blev en ganska så tidig kväll faktiskt, var jätte trött så vid tolv-ett eller vad klockan kan ha varit följde jag med älskling hem och sov där.
På lördagen tänkte jag inte dra ut men ångrade mig senare på kvällen och hängde med marie och några till ut! hade riktigt jävla roligt och blev riktigt jävla kalas! tackar det trevliga sällskapet för det :-D hähä.  så jag klagar inte på att jag mår dåligt idag för det var det helt klart värt!
Nu ska jag inte göra så mycket mer än att sitta här tills jag ska sova :-) imorgon har vi skolkort, känner att jag vill lägga mig ner och dö just precis här och nu. orkar inte med skolan överhuvudtaget egentligen men det är bara att bita ihop.
längtar sjukt mycket tills att jag kan flytta in i lägenheten också!
bea, sara och erica!
jag och bea!
sanella på ett hörn, joyo, jag och linn!

Kommentarer
Postat av: Benneth!!

Klart du hade kul på martens lördagen.. Jag var ju med :P

2011-10-01 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0