jag saknar dig

kollade på filmen "jag saknar dig" förut, kan utan tvekan säga att det var den bästa filmen jag någonsin sett! den slår titanic, harry potter, peter pan och pirates of the carribean med hästlängder och dom som känner mig vet hur bra jag tycker dom filmerna är!
satt och verkligen försökte hålla tillbaka tårarna, fick kramp i halsen och i huvudet för att jag spände mig så mycket. tillslut gick det inte längre att hålla tillbaka! haha.
det som jag tänkte mest på var att den är baserad på en verklig historia, fyfan vad hemskt. usch. För er  som inte har sett den rekommenderar jag verkligen att göra det nu nu nu!
bandet ailucrash som är med i filmen är också hur grymma som helst! kan inte sluta lyssna på dom nu. hah.
http://dreamseed.nu/torrent/5413/Jag.Saknar.Dig.2011.SWEDiSH.TC.DVDR-MEMFiS här är en länk till filmen, TANKA DEN!
För mannen vi ber till, han bara jävlas med oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0