hemma från turkiet!

kom ju hem i måndags dåmen.. har inte varit vid datorn så mycket för har sovit hos älskling så har inte bloggat :-) hade det jättebra i turkeeey bortsett från att jag blev sjuk dagen innan vi åkte och jag är fortfarande inte frisk. tror det var något dåligt i maten också för jag kan inte äta någonting för då mår jag jätte illa och kallsvettas som fan och mamma och mormor har samma sak :/ stackars mormor hade legat på badrums golvet och inte kunnat röra sig så hon ville ringa ambulans men hon klarade inte ens att resa sig från golvet, hoppas hon blir bättre och hoppas inte att det blir så illa för mig och mamma!
vad har jag gjort idag?
varit i skolan, vaknade imorse med en sjuk pojkvän bredvid mig, han har också blivit förkyld. stackarn :( har mest haft teori i skolan idag förutom på morgonen, då åkte vi ett gäng till karlstad och tog kort till körkortet! blev ganska nöjd faktiskt för man fick sitta i ett bås och ingen kollade på en, kändes mycket bättre än att en jävla fotograf skulle ta kortet :) nej nu blir det lite mycket text här.
nu ska jag snart gå och lägga mig med min bubbliga mage. sov gott <3
eftersom att jag inte fick bada pga tatueringen så fick jag ligga och sola på poolkanten, men det gick prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0