frågor

VEM

Vem är i rummet med dig? mamma

Vem fick du senaste sms av? bea

Vem tänker du på nu? allt möjligt, förmodligen för mycket.

Vem pratade du senast i telefon med? pappa

Vems hus var du senast i? om det bara är hus som räknas så var det hos pappa

Vem önskar du var med dig nu? älskling

Vem är din favoritsläkting? saris!

 

VAR

Var är din mobiltelefon? next to me

Var handlar du mest? haha, inte en aning. ica?

Var åkte du senast bil? förut när jag övningskörde på skulaaan

 

VAD

Vad åt du senast? knäckebröd

Vad drack du senast? juice

Vad är det för färg på dina byxor? rosa

Vad är den närmaste saken som är blå? våran fatboy säck

Vad har du på fötterna? tofflor

Vad är din favorit färg? lila, eller svart

Vilken film såg du senast? never back down 2

Vad hör du just nu? tvn

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? näääää. men ja självklart

Hånglat på en bio? nope, eller det tror jag inte i alla fall

Tyckt att din kusin är het? ja, jag var jättekär i johan när jag var liten

Sovit naken? ja

Kört över hastighetengränsen? ja

Målat om ditt rum? mhmmm! alldeles ensam!

Dansat framför en spegel? yämän

Fått hicka? ja, allt för ofta

Dumpat någon? aoo

Stulit pengar från en kompis? nej

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? inte en aning faktiskt

Varit i slagsmål? nej jag slåss inte! vill inte skrämma folk

Smugit ur ditt hus? nej

Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja

Älskar eller saknar du någon nu? jaa! och jaa!



sitti'n on the toilet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0