upp och ner, ner och upp

har nyss duschat, sitter just nu i mina rosa mjukisbyxor och en mimmi pigg tröja + raggsockor, sover numera i det. har blivit så jävla frusen! uschaa
.
Idag har jag varit i skolan, var väldigt ledsen och nedstämd men börjar vänja mig vid det vid det här laget. när jag kom hem så tog jag med mig simone och gick till joel, viktor var där också och vi kollade på fula klipp på youtube och sen gick simone och då spelade vi något spel, var jätte kul faktiskt! sen gick vi ut på cykeljakt eftersom viktors cykel blev snodd förut, vi lyckades hitta den bakom ett träd! skräll slottsbron
.
.
Nu ska jag inte göra mer än att sitta här en stund och sen försöka sova.

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu kör jag ett stort länkbyte på min blogg så passa på att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:)har även andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-10-19 @ 17:04:36
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0