sudda bort

söndag idag alltså, känns ju sådär. Inte så himla jätte sugen på skola imorgon.
Idag har jacko och bea varit här och vi har kollat efter vad vi ska vara på halloween, hade inte tänkt att gå egentligen men tänker inte missa en superkväll med mina vänner! otroligt vad vänner kan göra alltså, i två dagar har jag varit glad tack vare mina snuskon :-)
.
Igår kom sara till mig och vi kollade på film och åt godis, mamma sällskapade oss också. somnade på soffan helt utmattad så jag och sara delade på soffan! mysigt väll.
nu ska jag inte göra mycket mer än att koppla ur datorn från tven och ta med mig den och ta plats i soffan och sen försöka sova, vill gärna kunna hålla mig på benen i skolan imorgon. jaaa men det var väll allt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0