jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.

Dåligt med uppdatering här, men känner liksom ingen inspiration till att blogga.
Idag har jag varit i karlstad med pappa, slavica, jon och viktorija. fick med mig en jacka som jag har velat ha lääänge. nu var den på rea också, vilken tur! övningskörde in dit och det gick riktigt bra förutom att jag fick kärringstopp TVÅ gånger vid trafikljusen för att jag hade råkat lägga i trean istället för etta. tooo bad.
dom få som läser min blogg kanske har märkt hur deppig min blogg har varit på sistone och nu har jag faktiskt ett svar på varför. Har mått jätte dåligt ganska länge och det har varit skit jobbigt men anledningen till det är mina jävla p-piller som har gett mig någon sort av depression. ska ringa imorgon och be om att få byta för tänker inte må sähär länge till kan jag lova!
nu blev det ett långt inlägg, skitsamma. ingen bild blir det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0