hold on

stannade hemma från skolan idag, sov ingenting inatt och när klockan ringde så hade jag precis somnat till lite och kände ingen ork alls att gå upp. Senare idag ska jag in till karlstad med bea och joel för att möta upp jacko och sara. vi ska kolla efter lite grejer till halloween. är inte alls sugen på att dra ut på halloween men jag vet att allt bara blir värre om jag är ensam + att mina vänner är bäst och alltid lyckas få mig på bra humör!
.
ska snart gå upp och duscha tänkte jag eller så kanske jag kollar på harry potter istället. känner mig som en betongklump i kroppen så bara att gå upp för trappen känns som en utmaning.
<3
.
Your days, you say they're way too long
And your nights, you can't sleep at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0