halloween äntligen!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det DAGEN SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER HELA JÄVLA VECKAAAAAN!! Det blir alltså all in idag med andra ord och jag ska se till att ha så jävla roligt med mina jävlajävla frändz och glömma skiten som varit på sistonde! :D
.
Väntar på jacko som snart ska skriva kontrakt och sen komma hit, en kort stund efter det drar vi ner till carrooo och fixar halloween utstyrseln, säger inte vad vi ska vara för det får ni se imorgon när jag lägger ut dom grymma bilderna som ska tas idag! (eller man vet aldrig om det blir några grymma bilder när man tar dom när man är full, men anyway!)
.
såhär taggad är jag just nu!!!
ja, något i den stilen.
.
Måste bara visa min klänning som jag fick hem från nelly.som igår. är verkligen in love!
ryggen på den är ju verkligen too die 4!
.
jaja ha en bra kväll allihopa för det ska fan jag ha! ;*

Kommentarer
Postat av: B

Du få en grym haha.. Du tror du är så snygg men de är du långt ifrån!

2011-10-28 @ 17:04:56
Postat av: emeli

haha har jag någonsin sagt att jag tycker att jag är snygg? man kan väll få lägga ut bilder på sig själv ändå? eller har jag kanske fel? rätta mig i så fall du som är så perfekt :-)

2011-10-28 @ 17:12:12
Postat av: emeli

sen så kan du ju börja med att skriva ditt namn om du har några åsikter om mig o min blogg så att jag vet vem jag pratar med.

2011-10-28 @ 17:13:30
Postat av: Anonym

*du få en grym???



lär dig stava först sen kan du komma tillbaka och öppna käften.

2011-10-29 @ 11:07:28
Postat av: emeli

haha vad pratar du om? har inte ens skrivit det någonstans. och jag öppnar väll min käft hur jääääävla mycket jag vill på MIN blogg väll? mh tänkte väll det.

2011-10-31 @ 12:07:21
Postat av: Bodypalace

fint

2011-10-31 @ 12:45:37
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0