ha aldrig höga förhoppningar om någon, du blir bara besviken.

Tänkte egentligen gå och lägga mig för jag blev jättetrött i typ en minut och det brukar jag inte vara eftersom jag har fått problem med att kunna sova på nätterna. tröttheten försvann direkt som jag nästan visste att den skulle göra.
.
.
nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, vill inte kolla på film för jag är verkligen inte sugen på det. Har haft jobbigaste humörsvägningarna idag också, var skit glad för att jag skulle få kolla på en lägenhet imorgon (som är super liten...) och en minut senare var jag as förbannad och sen en liten stund senare ville jag grina livet ur mig. vad händer?
.
.
hade ju egentligen inte något vettigt att skriva men ville sysselsätta mig med något.
sov så gott ni som ska sova och ni andra kan döööö, skoja men HEJ.
gammal bild, saknar mitt hår. skulle kunna döda någon för att få tillbaka det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0