eviga måndag.

jag hatar måndagar, antar att i stort sett alla håller med mig?
Har varit i skolan idag och jag klarar fortfarande inte A fasen, ville slå isönder datorn för mitt resultat bara sjunker och sjunker, jihoo. Har inte gjort något alls idag efter skolan bara suttit här, enda gången jag rört mig var för att plocka i och ur diskmaskinen. haha.
.
.
.
jaja, snart ska jag äta lite och sen ska jag till grums och sälja en hamsterbur till en gammal klasskamrat. lite extra pengar är aldrig fel :-) på fredag har jag fått en tid hos barnmorskan och ska försöka få byta mina p-piller så att jag kan blir glad igen någon gång i mitt liv.
.
.
.
har inte så mycket mer att säga förutom att jag stör mig sjukligt mycket på att det inte går att göra "enter mellanrum" eller vad man ska säga på min blogg. ska nu därför göra en massa punkter så att dom gör mellanrum! smart tjej.
.
.
ska också lägga upp en bild som jag tog på mig själv I SÖMNEN någon gång jag vet inte när, hittade den på datorn och höll på att vika mig tre dubbel av skratt. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG LIKSOM?! ser ut som en gammal pundare men jag tänker bjuda på det just för att det är så jävla ironiskt, och en aning läskigt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0