19/10-11

sitter just nu och lyssnar på free fallin' med John Mayer, kan lyssna på den om och om igen hur många gånger som hellst. den är så jävla fin!
.
Vet inte varför jag skulle skriva ett inlägg här, men läste igenom mina dagliga bloggar och kände att jag också ville uppdatera, fast glömde med vad. Kan i alla fall berätta om min dag lite.
Var i skolan, hade tunga fordon på morgonen, fick inte så mycket gjort eftersom jag inte kan koncentrera mig längre, har så mycket annat som jag tänker på istället för det som jag ska! Åkte hem efter lunchen för hade fet mensvärk.
.
Gjorde inte så mycket när jag kom hem, satte på en film, Friends with benefits. laddade ner den för några veckor sen men jag hade helt enkelt glömt att kolla på den, gillade den i alla fall!
.
ah, det var väll min dag.
If you let me down, I will let you down.

Kommentarer
Postat av: sara sandberg

vad fin du är bästis!

älskar dig & kommer alltid att finnas för dig! <3

2011-10-19 @ 17:36:26
Postat av: emeli

tack hjärtat, älskar dig!<3

2011-10-19 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0