vänersborg

Har varit i vänersborg idag med klassen på VBG och gått en rundtur där,  var inte speciellt kul men skönt o slippa en vanlig skoldag ;-) jag och rebecka letade efter snygga killar, men dom anställde nog inte snygga folk där I think...
synd!
.
som tur var hann vi med bussen på med några minuters marginal, annars hade vi fått sitta och vänta i en timme och då hade jag dött för så kissnödig som jag var på hemvägen har jag aldrig varit i hela mitt liv, trodde kissblåsan skulle sprängas eller något! så när jag kom innanför dörren ville såklart vovven hälsa men jag prejade honom och kastade mig in på toan typ! hähä
.
Nu har jag bäddat ner mig i soffan och ska kolla på film tror jag, frågan är bara vilken?
soffaboggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0