tjenrääää

är hemma hos pappa och har varit det sen i söndags, blev rå förkyld igår natt och nu rinner snoret jävlar i määääj.
.
Funderade på att stanna hemma från skolan imorgon för känner mig inte så jävla friskus men då kom jag på att jag har ett litet möte med kuratorn imorgon mitt på dagen, det sög ju dessvärre. Men om jag har tur kan jag få en annan tid på fredag så kan jag spendera hela dagen imorgon och bara försöka bli frisk för det här orkar jag inttääää.
.
Nu ska jag gå in på toa o skita, fast nej det ska jag inte. men ska däremot tvätta bort sminket och borsta tänderna!
så jävla intressant är jag, inte.
.
VÄNTA, måste berätta en till tragisk sak... känner ingen smak och ingen lukt och idag gjorde vi min favorit mat här hemma. fattar ni hur djupt deprimerad och ledsen jag var vid matbordet eller? tror inte ni förstår mitt lidande...
.
hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0