så jäääävla någonting

trött som ett jävla as idag, och alla andra dagar också på senaste tiden iofs. kan inte somna på nätterna och det resulterar i en jävligt trött person i skolan, vi började med truck idag och skulle kolla på några filmsnuttar och sen svara på frågor, vet inte hur många gånger jag lyckades somna sittandes eftersom jag inte vågade lägga huvudet på bänken för då hade jag väll fått däääääng.
.
I vilket fall som helst så ska jag äta pomfritt snart som jag har varit skitsugen på! och efter det ska jag lägga mig och kolla på titanic, längesen som fan jag såg den och det är ju faktiskt min favorit film. Och så ska jag träna lite på provet vi har till veckan, kill me.
.
EDIT: pomfritt kan ta sig i röven. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0