lördag

Trodde att jag hade söpe bort förkyldningen, men jag hade sooooo wrong. kände mig skapligt frisk imorse men sen började jag bli snuvig igen och hostan kom tillbaka och som pricken över iet började jag blöda näsblod också. wihoo
.
Nu är det inte sådär jättelänge kvar tills jag flyttar, inte så länge kvar tills jag fyller år och heller inte så länge kvar tills jag ska göra halkbanan, som också ska göras på min födelsedag. känner verkligen ångest inför att göra den. uuuuh
.
Idag ska jag och mamma börja packa lite smått inför flytten, typ leta gardiner och skit. blir nog bra!
nyår förra året hemma hos min älsklingsjacko, saknar att vara blond saknar att ha långt hår och saknar att vara sådär jääävla brun, måste börja sola, får fan ångest. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0