you know my name, not my story

tjatjatjatjatjatjatjsjtjajtsjtjatjatjatgjatjajta

skulle bara se hur många gånger jag kunde skriva det utan att stava fel, inte så många märkte jag.
ahja, sitter just nu i denna stundjävel och betraktar mitt rum som är om möblerat, mycket nöjd och jag sov som en guuuuuud inatt just bara för att jag tog mig orken till att möblera igår :-D

Idag har jag spenderat dagen i lortgrums med lortcarro, nejdå. carro är inte lort men grums är dubbel lort. Vi har i alla fall kollat tv och så, sen gick vi till optikern för hon skulle fixa något intyg. jag hade med MIN gangstaaa hund alltså inte carros hund som skyddade mig från alla raggare. blev ihjälskrämd av två små hundjävlar som tänkte gå till attack när jag gick förbi också (som tur var var dom innanför stängsel)... haha

nu ska jag snart kolla på Raise your voice. kul att veta? ah jag vet.

menmen, hejråååååååååååååååååååååååå snusk


seriöst, jag dör på den här bilden varje gång jag ser den. tja gruvön arbetar emeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0