jag är aktiv

insåg att jag inte är speciellt aktiv på bloggen, meeeeen jag har inte tid. eller jo det har jag men jag har inte ork. haha

snart sommarlov nu, orkar inte vänta egentligen, vill bara hoppa av skolan och köra upp varenda penna och vartenda jävla provpapper i röven på alla lärare och draaaa. men den drömmen får bli en dröm.

ah, vad ska jag göra idag då? jo jag ska dansa zumba med mamma och sara trots att jag har ap ont i mina revben av någon konstig anledning :-) sen efter det ska jag hem till pappsiii. var längesen jag var där nu känns det som!

idag blåser det förövrigt STORM. hatar det typ som när en person irriterar en så jävla mycket att man vill grina och slå ner den på samma gång, så arg blir jag på vinden när den blåser håret i ansiktet på mig.
men nu orkar jag inte skriva mer för jag har ändå inga intressanta saker att dela med mig av :-D

vill förresten ha helg hemskt gärna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0