friday, im in love.

fan vad jag hatar att komma på rubriker! vet aldrig vad jag ska skriva för något.

sitter i soffan och kollar på top model, catfight är det! haha.
Måste verkligen påpeka vilket konstigt väder det har varit idag :o först snöade det sen kom det sol och sen världens jävla hagelskur och nu börjar det spricka upp igen, wierd. hoppas i alla fall på sommar efter detta :-D

igår var jag, fannie, joyo, joel, bea, carro och elin iväg till karlstad och kollade på scream 4. hade hela salen för oss själva så vi låg framme på golvet, idag är jag hes och har lite ont i halsen för att jag skrek så mycket. den var väldigt skvättig, eller hur fan man säger. haha!

laddade hem en typ exorcisten liknande film i förrgår som jag ska kolla på nu tänkte jag, synd bara att jag måste kolla på den utan min saknade teddy :-(


dagen outfit, en morgonrock. trevligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0