9/5-11

kollade på världens läskigaste film förut med mamma sara och jon. helvete vad läskig den var, Insidious heter den och den har premiär på bio här i sverige snart tror jag. men varför inte ladda ner den liksom? :-)
blev så rädd att jag mådde illa flera gånger och det var jag inte ensam om tror jag! haha.

idag har jag varit "modell" och sara har tagit kort, ville ha en ny profil bild till fäääjsbook och det fick jag! :-D haha.
men nu ska jag och kuZZään sova, skola imorgon. ska planera igenom min mordbrand på herrgårdsgymnasiet väldigt noga och sen ska jag rymma till min älskling och stanna där resten av mitt liv!

här kommer några bilder från dom sara tog på mig :-)





avslutar med en... fin bild. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0