what´s left of me

hej!
idag försov jag mig, hade inte tänk att gå till skolan men när första larmet ringde på mobilen så bestämde jag mig att gå ändå. dom andra tre larmen jag har på stängde jag nog av i sömnen för inte vaknade jag och inte hann jag med någon buss i tid heller så jag sket i det :-) haha.

sitter just nu och lyssnar på lite skön musik och väntar på att lilla sjöjungfrun 2 ska ladda klart. och nej jag kommer aldrig växa ifrån barnfilmer för er som tror att jag är dum i huvudet ;-) ska träffa min finfina kusin sara sen och kanske sova hos henne eller om hon sover här, det märks ju hörni!
Har kollat på bilder och läst lite mer om turkiet eftersom vi åker dit i augusti, längtar så att jag spyr snart tror jag, längtar lika mycket till sommaren också! ååååhblu

börjar störa mig jävligt mycket på att träningen inte ger några resultat på mig också, har ändå tränat ett bra tag nu så något pyttepytte litet måste det väll synas men neeeeeeeeeej. känner mig inte det minsta lilla starkare heller, bara fet och äcklig. ovärt

jaja, nu har filmen laddat klart så ska ta lite jordgubbar och lägga mig i soffan o kolla på den!


(jag vet att jag lovade bilder från carro´s 18års fest också, och dom kommer men inte just nu :-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0