vi rymmer bara du och jag

söndag idag, och dom flesta ska till skolan imorgon antar jag. men inte jag :-D har studiedag imorgon vilket känns otroligt jävla super skönt!
igår kom ju sara till mig som ni vet och vi laddade hem en massa skräckfilmer och laddade upp med god mat och godis.. mitt i natten kände vi oss jävligt feta och äckliga av allt godis så vi sökte upp kaloriförbrännings danser på internet och körde hårt i en o en halv timme om inte mer. kul som fan var det men jobbigt! runt fem-sex på morgonen däckade vi på soffan. har haft riktigt roligt, som alltid när jag är med sara :-D

Idag får jag se vad det blir, ska gå upp o duscha snart för känner mig som en rutten potatis eftersom jag bara har legat i soffan hela dagen idag! usch. haha

ha en bra söndag alla! puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0