ungdomsmottagningen

heyooo!

sitter och kollar på en dokumentär om en unge som har en jättestor hjärna, helt sjukt. Idag har jag inte varit i skolan för jag försov mig och så mådde jag inte speciellt bra eftersom jag är så himla förkyld :-( men tror jag är på bättringsvägen nu som tur är!

Åkte till grums till ungdomsmottagningen förut också eftersom jag inte har använt p-piller eller något på flera månader eftersom jag bara får så ont i magen av alla jag har testat så gav upp. Men nu har jag bestämt mig att jag ska testa nuvaring (p-ring) hoppas jag inte får något av alla biverkningar. Den jag är räddast för är att gå upp i vikt, men får hoppas på det bästa och att jag håller min vikt som den är nu trots p-ringen :-)

skulle ha tränat idag också, men vill inte riskera att bli ännu sjukare så jag sparar mig tills på fredag på boxningen! hoppas bara jag får med mig någon eftersom mamma jobbar sent :-)


jag igår, i min fina mimmi pigg tröja! haha

Kommentarer
Postat av: wenche

hahaha älskar o läsa din blogg, du skriver alltid så sjuka ointressanta grejer som blir kul när d skriver dom ::D

2011-03-13 @ 13:23:26
Postat av: emeli

haha, det är bäst o bara skriva vad som ploppar upp i hjärnan annars blir det cp :D det blir det ju iofs ändå men ;D

2011-03-13 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0