strangers like me

hejhejhejhjehejhejehejej!

vad gör ni? själv städar jag duktig som jag är ;-) haha. kan säga att det verkligen ser ut som ett jävla bombnedslag här inne, men ska ändra på det nu och sen när mamma kommer hem ska jag försöka få henne att hjälpa mig bära ner mina nya vitrinskåp som jag har fått av grannen monica! :-D

senare kommer hannah hit och sover här, har inte umgåtts med den människan på hundra år! och imorgon åker vi till boda borg :-D jobbigt att gå upp typ klockan sex men vafan, det är det värt! huhu

idag har jag gått till grums och solat 30 min och sen åkte jag med pappa i lastbilen resten av hans jobb dag :-) han bjöd mig även på bk som jag inte har ätit på evigheter :-D uh vad gött det var ;-)
men nu ska jag fortsätta städa så att det blir klart någon gång!

pusspusspusspuss ;*



dagens outfit, inte mycket att hänga i julgranen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0