rubrik saknas

söndag, vi alla älskar ju söndag lika mycket antar jag.. dagen innan skola/jobb och dagen efter festen = inte brÅÅÅÅ

har inte skrivit på några dagar insåg jag förut, men kan dra min helg snabbt! i fredags kom linn till mig för vi skulle typ ta det lugnt oså, men hamnade på fest i säffle. olikt mig att åka dit eftersom jag hatar säffle meeen jag hade roligt trots det :-D sletsäffle kanske inte är så illa ändå? ;-) heheheheehheheeÄrfbknsldöäv

igår firade vi carros 18års dag, fast hon fyllde i måndags :-) hon lånade paviljongen eller hur fan det stavas nere på strandvallen, var lagomt med folk och jag hade skit kul :-D skulle egentligen vara nykter för jag mådde så jävla kasst efter fredagens roligheter men fick i mig en hel del ändå och det slutade med att jag var ute och åkte på isen med mina kilklackar och dansade på borden, rätt ironiskt ändå.
har inga bilder från igår för det var joel som skötte det, men kanske kan sno någon bild av honom när han lägger upp dom!

ska dra till pappa om någon timme också, har inte varit där på ett tag nu och jag orkar inte skriva mer nu för jag är ful och törstig som en fisk i öknen? undrar om fiskar dricker vatten ens? jaja. hejraaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0