rubrik saknas

äntligen! har jag köpt en ny mobil, byebye iphone ses aldrig mer! (eller jo det gör vi, eftersom min bror ska få den..)
köpte en sony ericsson t715, en rosa. great :-D
vill ha helg också, väääldigt vääääldigt mycket! men dagarna går fort, hoppas jag :-)
orkar inte skriva mer, har fått jordens bloggtorka för jag har ingenting jag vill skriva om!
men puss och godnatt ;*


jag idag!

och på den här bilden gjorde jag en förbjudet ful min, det är därför viktorija skrattar åt mig. ville inte skrämma er med mitt ansiktsuttryck så jag täckte för mig ;-) men viktorija är däremot lika söt som alltid :-D

och jag saknar ted såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fina bilder :D

2011-03-30 @ 20:12:19
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: emeliiens

hur kunde du byta ut iphone mot en se? :O

2011-04-07 @ 09:57:55
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0