one two three, get down on your knees

hej hej hej hej, hur mår ni? bra hoppas jag! kan ju meddela att jag har åkt på jordens fetaste förkyldning på bara en natt. vaknade flera gånger inatt av att jag inte kunde andas pga att båda mina näsborrar var helt igentäppta. och nu är jag snorig hostig och hes, mysigt värre! eller inte :-) rätt trött på förkyldningar faktiskt, har ju varit sjuk i princip hela vintern..

som sara sa förut när hon ringde, "är du sjuk? IGEN?! du har kanske aids? du vore nog kolla upp det där!"
men jag är nog född med jordens sämsta imunförsvar bara :-) aids tvivlar jag väldigt starkt på att det är i alla fall ;-) haha!


In your eyes, the light the heat, I am complete.

Kommentarer
Postat av: sara sandbeeeerg

jag tror starkt på att du har aids..

2011-03-09 @ 08:36:07
Postat av: emeli

ja, jag är ju grumshoran så. man vet ju aldrig liksom..

2011-03-09 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0