life is a highway, I wanna ride it all night long.

äntligen fredag, eller något.
Idag ska jag inte ut utan ska bara vara hemma o kolla på film med mamma. är helt slut efter dagens boxträning som var med Ulf vilket gillas! han kör dom hårdaste passen :-D och jag bröt ingen nagel, good 4 me! det har dessvärre blivit något cp med min högra handled så jag får asont varje gång, ändå har jag sånna där bindningar runt handlederna men det känns som att dom ska gå av ändå :-( fy.

Imorgon åker mamma till rättvik med grannen maria och kollar på nicke när han spelar bandy match och då ska dom sova på hotell så bästa sara kommer hit och håller mig sällskap under natten :-D har saknat den idioten!

ska snart kolla på Bastard out of carolina, har redan sett den och den är hemsk men ska kolla på den igen ändå :-) saknar ted otroligt mycket också, fy :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0