do it like a dude

hej! hoppas ni alla är jävligt bakfulla o äckliga för det, är inte jag :-D somnade runt nio på soffan igår kväll, skapligt sliten efter boxningspasset! men jag fick inte sova skönt hela natten inte. vaknade vid halv ett med jordens magsmärtor så låg i foster ställning i soffan och kved, tog smärtstillande mot akutsmärta+ en panodil och efter en kvart började det  försvinna. himla tur det för satan vad ont jag hade!
börjar tro att det är p-ringen som spökar, har haft ont i magen från och till sen jag satte in den. men det märks väll om det fortsätter eller om det slutar för annars måste jag fan kolla upp det.

Nu är våren här för en stund, skulle bli snö under veckan igen och till det ger jag tusenmiljarder tummar neråt till. fyfan, och det värsta är att man verkligen känner NU ÄR DET VÅR WIHOOOO och så bara säger dom på vädret att det ska bli mer snö och minusgrader. dom kan köra upp den där jävla väderprognosen i röven tycker jag!
förut när jag borstade tänderna så såg jag stekaroljan på hyllan i skåpet och när jag luktade på den ville jag bara grina floder för jag längtar så jävlajävlajävla mycket till sommaren!! åh :-(

nu ska jag sminka mig lite, känner mig fruktansvärt blek och trist. haha
ha en superbra lördag för det ska jag ha med saraaaaaa! puss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0