Dag 11 – Mina syskon

Jag har bara ett riktigt syskon och det är min lillebror Jonathan (Jon) som är 14 år. han är världens bästa bror och jag älskar honom högre än himlen. visst, vissa dagar vill jag bara strypa honom men så är det ju för alla syskon antar jag ;-) sen har jag ju en låtsas syster som är 5 år och bor med oss hos pappa, jag har alldid velat ha en syster och Viktorija är verkligen som en syster för mig. Oftast är hon världens goaste lilla skit unge men ibland kan hon vara lite elak hon med ;-) hon har också en tendens att bli "kär" i alla mina killkompisar, hon har även sagt att hon är kär i Jon. haha, rolig den lilla busungen :-D


jag och viktorija åker fritt fall på leklandet i karlstad, jätte dålig kvalité på bilden tyvärr :-)

en glad liten tjej :-D

och här är då min ärta till bror :-D bästa bror man kan ha, det lovar jag er!



Kommentarer
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaaa-

ojojojoj, stolt fotograf på jons kort där ;)

2011-03-15 @ 12:15:45
URL: http://lisajohannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0