brinn i helvetet söndag

usch, vilken söndag. har rest mig från sängen en gång idag och det var när jag skulle hämta vatten. men, jag hade kul igår och därför kan jag stå ut med att må såhär idag :-D det enda minuset är väll att jag har mensvärk så att det känns som att jag ska skita på mig och föda en elefant på samma gång. men vad gör det om hundra år egentligen? h3h3

idag ska jag inte göra ett piss, jag ska ligga här och drömma mig till en skol lös värld. imorgon är lovet slut och jag ska grinaaaaa ihjäl mig när klockan ringer 06.00 imorgon :'( buhu

här får ni lite bilder från gårdagen, som för den delen spenderades hemma hos jacko. fint som snus det ni!








ja, ni får väll njuta av denna söndagen åt mig för det kommer inte jag kunna göra. fysatan, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0