hoodia p57

jag har tänkt lite nu och eftersom jag alltid har så jävla dåligt med saker att skriva så tänkte jag att dom som vill läsa min blogg ska få följa mina resultat med bantningspillret hoodia p57.
Det är pulver nersmulat i kapslar, pulvret kommer från insidan av en kaktus som afrikanerna använder när dom är ute och jagar i många dagar utan mat. Grejen med dom här tabletterna är att dom ska ge den som äter dom känslan av mättnad, men vi får väll se hur det funkar ;-)
Tog min första tablett för en halvtimme sen så ikväll ska jag uppdatera mer om hur dagen har varit!
puss så länge ;*

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!

Undrar vilken sida du beställde dina piller ifrån? Finns massa olika och har hört att visa säljer "fake". Dina verkar ju funka som dom ska dock.



Mvh



Ellen

2011-08-15 @ 19:57:57
Postat av: Vicky

Hur har dom funkat?

2012-04-11 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0