hoodia dag 7.

tjaaaaaa! idag är jag ledig från skolan och det behövdes verkligen för igår kunde jag inte somna alls! låg och vred och vände mig i sängen hur länge som hellst.
Nu har jag i alla fall nyss tagit min hoodia tablett för idag, läste runt lite på internet igår och jag såg att det är många som kör på olika metoder när dom äter Hoodia p57. så jag bestämde mig för att äta frukost innan jag tar tabletten vilket jag inte brukar göra :).
Igår var jag och mamma på djursjukhuset med katten för han skulle kastreras och vid ingången hade dom en våg. jag har ju bestämt mig för att inte väga mig förens på fredag men mina ben styrde mot vågen ändå.. meeen jag vände på klacken och övervann min vilja! haha
uppdaterar mer ikväll! pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0