Hoodia dag 6.

hej! har nyss kommit hem från skolan och ska snart börja städa rummet.
imorse tog jag min Hoodia tablett vid sju halv åtta tiden, det känns som att det var lite för tidigt för idag har jag varit lite hungrig och ganska så yr. i fortsättningen ska jag vänta med att ta den tills jag har varit vaken i två-tre timmar. tror att det blir bättre då :-)
eftersom att man går mycket efter vågen när man går ner i vikt ska jag inte väga mig förens på fredag. Känner redan nu att jag verkligen vill gå upp och väga mig även fast jag vägde mig igår. Men jag vill liksom se resultat på kroppen och inte på siffrorna på vågen om ni fattar hur jag menar?
jaja, ni får ha en bra dag! kanske uppdaterar ikväll. vem vet? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0