fylla o fight, säffle by night

fin rubrik va? stämmer väll inte riktigt kanske meeeeeeeen. åkte till linn i förrgår och sov där, vi härjade som fan och det gick liiiiiiite över styr kanske. men hade jävligt roligt!
Igår bestämde vi oss för att dricka så jag och linn började hemma hos henne sen satt vi ute lite och efter det mötte vi upp micke mampe och några mer för att dra vidare till micke!
gick och mötte upp älskling lite senare på kvällen och dom andra drog ner på stan och jag följde med till sotto och sen gick jag och älskling runt hela världen. skoja men vi gick fan överallt kändes det som och det var kallt som aaaaas! jeans shorts på natten är icke min grej!
mådde skit och ännu mer skit imorse när jag vaknade, ville ärligt talat bara dö. försökte att inte spy men det gick liksom inte att hålla tillbaka hur länge som hellst... trashigt att ställa sig o spy där i princip vem som hellst kan se mig, men vad skulle man göra? haha uh.
sivan kom och hämtade mig på annelund runt två så sa hejdå till älskling och åkte hem till linn. saknar redan min babeeeee
ligger i alla fall hemma hos mamma nu och har nyss badat i hundra år. kändes välbehövligt det, blev lite piggare.
jaja, ha en bra kväll allihopa!
bestämde mig även för att sluta med Hoodia, men jag har ändrat mig. vill inte sluta, är liksom inte riktigt nöjd än.
jag och min fruga!

Kommentarer
Postat av: lullu

funkar hoodia tabletterna?

2011-07-04 @ 00:16:38
URL: http://lulluu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0