dålig update

sorry för kass update men åkte till älskling i torsdags och glömde därför att jag skulle blogga :-) man jag har goda nyheter om hoodia!

kan ju berätta lite om hur jag har mått och så under dagarna jag har ätit. Minns inte vilken dag jag började äta men jag berättar från och med fredag för det var då det började hända saker med kroppen.
fredag: jag tog ett piller på morgonen direkt när jag vaknade, kände ingen hunger på hela dagen och åt därför ingenting men jag var skit yr och jag såg dubbelt hela tiden och mådde inte sådär jättebra så jag somnade tidigt. vid halv tolv på natten väckte älskling mig och vi gick och åt lite sen mådde jag bättre men var fortfarande as trött.
lördag: mådde inte dåligt eller något sånt men jag såg fortfarande dubbelt, ögonen kunde liksom inte fixera sig på något utan att allt bara gungade eller vad man ska säga. jätte obehagligt.
söndag: ah, söndag är ju idag då. det där obehagliga dubbelseéndet har blivit mycket bättre och jag äter väll ungefär en gång om dagen :-)
tänker inte skriva ut min vikt eller så här, men jag har gått ner tre kilo sen i torsdags och enligt mig är det riktigt bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0