:-)

kom på en sak! glömde att skriva förut att jag skippade min hoodia tablett idag eftersom jag inte kunde behålla något i magen så det kändes rätt meningslöst faktiskt :-) sitter just nu och äter chips o dipp som jag inte har ätit på år och dar! skulle heller inte ha orkat äta det om jag hade tagit min tablett så är ganska så glad att jag hoppade den idag ;-)
sådär lagomt pigg, nivet halvdöd med svarta ringar runt ögonen, seg i skallen och allmänt ont i hela kroppen? det är ölen som orsakat detta..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag har provat de där tabletterna förut också och de fungerade verkligen för mig, men sidan jag köpte ifrån slutade sälja dem. Jag vill köpa ett nytt paket, men vet inte varifrån. Vart köpte du dina? Skulle vara schysst om du ville skicka ett mejl o berätta lite :)

2011-11-14 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0