to fast

sommaren går verkligen för fort, har redan haft fyra eller fem veckors lov och solen har inte varit framme värst mycket heller :-( sadface. typisk svensk sommar enligt mig i alla fall, usch
är hemma hos pappa nu, jag och älskling åkte hit igår, han ligger fortfarande och sover helt tråkig. jag har varit uppe sen halv tolv och jag lyckas inte väcka honom som vanligt..
vet inte riktigt vad vi ska göra idag, kanske skulle se om sara är hemma och vill hitta på något :-) jaja, nu ska jag ladda hem någon bra film eller så kanske jag kollar på harry potter eller pirates of the caribbean, får aldrig nog av dom filmerna! hihi.
men ni får ha en bra dag!
bjuder på en gammal bild med mitt långa hår, miss it :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0