träningsvärk!

ligger i soffan och kollar på film med världens jävla träningsvärk. körde ett box/kickboxnings pass igår och jag höll seriöst på att spy några gånger för det var så jävla jobbigt! men himla kul faktiskt. så ska fortsätta med detta varje fredag och vissa lördagar :-) helt sjukt också att mina händer fortfarande skakar :-o ändå var det ju igår kväll jag tränade :s

skulle egentligen till grums idag och träffa fannie och så en sista gång innan hon åker till indien och blir bort i en heeel månad! men jag orkade verkligen inte så jag hoppas hon får så jävla kul och lagar mycket god mat! :-D

nu ska jag fortsätta att kolla på a cinderella story!

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0