nu är jag igång!

hej på er!
just nu sitter jag och kollar på en film hemma hos min kära far. idag skulle jag och mamma iväg på aerobics på badhuset i grums, men feg som jag är så vägrade jag att göra det för jag blir så jävla folkskygg när det gäller gym. men vi bestämde oss för att köra på vattengympa istället!
tjena tanten tänkte jag men ikke, det var riktigt roligt och jobbigt! ska börja med det varje onsdag och på måndagar kör jag på lyft och fredagar box. nu ska jag vara snygg till sommaren!

jacko skrev till mig att hon också ville med och träna så alla snygga jävlar släng er i väggen för nu ska vi glänsa på stranden ;-)

fick även hem min kamera idag och jag är helnöjd! den tog fina bilder och var i fint skick även fast den var begagnad :-) bjuder tyvärr inte på någon bild från den idag för jag har varit sliten så jag fastnade inte riktigt på bild och jag hittade inget annat vettigt att ta kort på :-D
men nu ska jag göra annat. ha det bäst!
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0