move that body, work that body.

jag är så sugen på att börja dansa igen! inte street men något annat, någon form av träningsdans liksom. behöver något som jag tycker är kul och som samtidigt är bra träning! måste fan komma iform för nu kommer det inte dröja tills det är sommar och det är inte OK att se ut så här då! noway!

gjorde en skiss på min nästa tatuering också, blev supernöjd och nu längtar jag tills jag får den gjord :-D iiih!
kommer dock krävas lite ändringar och sånt men den är i stort sett så som jag vill ha den redan :-)

lovet bara rinner ur mina händer känns det som också, har fan degat ner mig vid den här jävla datorn varenda dag. not good. på fredag blir det i alla fall tjej kväll hos hannah med egna ansiktsmasker osv! på lördag funderar jag på att dra ut, är redan sugen på att festa så det lutar åt det hållet! :-D

jaja, ska inte tjata skallen av er. nu ska jag fortsätta att göra det jag gjorde nyss, ingenting alltså :-)


min skiss, för de som inte förstår ska alltså vingarna vara på skulderbladen och texten emellan. på texten står det: "life is a waste of time, time is a waste of life, so get wasted all of the time and have the time of your life"


puss och godnatt. eller ah, godmorgon ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0