in segmon

sitter hemma hos pappa, kom hit igår och ska stanna tills på fredag tror jag :-) idag på skolan så kom mamma med sin bil för hon skulle byta bromsbackar och typ justera (stavning?) handbromsen så jag carro och elin antog oss utmaningen ;-) vi klarade det galant fast med lite hjälp då förstås! mamma blev livrädd när vi berättade att det var vi som hade fixat det, snäll hon ;-)

imorgon ska jag och mamma iväg på ett träningspass och sen fortsätter vi så tre dagar i veckan ungefär. ska bli skönt för nu är jag trött på att gå på bara en massa konstiga dieter! var ute och gick en timme med vovven förut också, det var jätte halkigt, verkligen blankis överallt men jag lyckades stå på benen hela turen!

imorgon eller på torsdag kommer min nya kamera så då kommer det fler och förhoppningsvis bättre bilder hit, är lite dålig på att lägga upp :-) men nu ska jag gå upp och hjälpa pappa att spackla toaletten där uppe som blev förstörd vid översvämmningen för över ett år sen. haha!


trött brud igår!

jag och låtsas sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0