home is wherever i'm with you

sitter och lyssnar på musik och tänker lite.
idag har jag varit i göteborg med klassen på automässan, var väll sådär roligt men på bussen hem var det busigt! wonderbaum krig var det typ? hade skit kul och skrattade som en judejävel tre timmar i streck tror jag? haha. har tänkt på att det alltid är hemresan från saker man gör som är roligast jämt! knääppppt.

imorgon ska jag hem till mamma efter snart en vecka hos pappii. ska kanske ut med jacko om hon orkar eftersom hon ska bort under dagen. men det märks ju ;-)

är inte på skrivhumör men dom här bilderna får visa hur en del av min dag har varit :-)!









jag älskar mina fina vänner, vad vore jag utan er?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0