dag 5- vad är kärlek

Jag har inte så många goda erfarenheter av kärlek för jag har för det mesta hamnat med konstiga personer men jag tycker att det är något speciellt man delar med en speciell person. Visst har kärleken sina dåliga stunder men så himla många fina också. Det är faktiskt nästan omöjligt för mig att förklara vad kärlek är för just mig därför vet jag inte vad jag ska skriva. känslan av att vara kär är både jobbig och bra på samma sätt, man blir nästan som beroende av den man är kär i och man vill veta vad den gör varje dag varje minut. och om det händer något som inte ska hända så rasar hela världen samman.
jag hoppas att jag en dag hittar en person som matchar mig perfekt för någonstans i världen måste det väll finnas en för alla. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0