crazyyyyy

har inte skrivit på några dagar, men har inte orkat :') tänkte i alla fall slänga in ett litet inlägg nu så att ni vet att jag lever!

nu börjar snart skolan och jag är så himla OSUGEN på det så att jag vill spy :-( hatar skola. hade tänkt dygna på tisdag eftersom vi börjar skolan på onsdag, men jag gör det idag istället så kanske jag kan lägga mig normal tid imorgon :-)
igår var jag ute och partajade med linn jacko och sanella! very nice. träffade även på mycket trevligt folk, men även folk som inte var lika trevliga.. ;-) hihi. det började regna igår kväll så det blev is över hela vägarna. trillade nog minst tio gånger på en kväll och det kan man se om man kollar på min kropp. blåslagen!
sånna smällar man får ta när man är ute på äventyr :-D

ska lägga upp några bilder som jag har lånat av jacko!




älskar er tjejer, ni är guld värda! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0