bad day

idag har jag mått så sjukt dåligt, bakfull på högsta jävla nivå! kunde varken prata eller gå, så svag var jag i hela kroppen ;o så nu har jag och joyo gjort upp att vi inte ska dricka förens i mars då carro fyller år!
plus att jag har slutat med godis och börjat äta nyttigare mat och det är ju inte så smart att dricka alkohol om jag ska gå ner i vikt. får se hur långt jag kommer på detta :-)

imorgon kommer sara och gölie hit för att kolla på hotell och sånt tills vi ska åka utomlands, förhoppningsvis stannar jag och mamma två veckor! fast nu blir det ju inte förens efter sommaren, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D
nu ska jag gå upp och ta en frukt eller något, är hungrig som ett as!


ha det bäst! puss :*
osminkad o risig men whatever :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0